FANDOM

La fel cum fug arabii si evreii din zona de război mâncând pământul către Canada și o viață mai pașnică - dar nu reușesc să scape de islam sau de judaism, nici românii nu scapă de românism. Zice ca la români este ceva mai bine, copiii vor fi deja canadieni integrați... civilizația vestică nu este o glumă a istoriei - hai să ne bucurăm pentru ei și să oprim românismul la noi.

La sky Edit

La ski la Mont Orford, prin fața cabanelor care deservesc pârtiile, trece un grup de șase persoane. La un moment dat grupul se desparte, trei (barbați) o iau intr-o directie iar celelalte persoane, trei femei, în altă direcție. Întrebare: ce limbă vorbea acel grup ?

                                                                          Răspuns: ămânor

In parc Edit

Într-un parc în Codnej niște copii își fac rost de bețe cu care se croiesc apoi în cap. Întrebare: ce limbă vorbesc acei copii ?

                                                                          Răspuns: ămânor

In livadaEdit

Într-una din multele livezi cu auto-culegere, niște persoane, adulti si copii, adună prune. Întrebare: ce limbă vorbesc acele persoane ?

                                                                          Răspuns: ămânor

din Comoara de Ințelepciune a Schilozilor Edit

Politică Edit

Bubico Huffington e gen oficiosul de partid Scanteia de pe vremeaa lui Ceasca, politruci exaltati.

Rufus the Popper (vizavi de un meci de tenis la care nu a participat) : felicitari romanilor din tribune!inclusiv celor care au avut mesaj politic, era un eveniment intens mediatizat si un prilej bun sa se arate ca nu poti baga gunoiul romanesc sub presul sportului, sa se arate ca ce se intampla in tara aia nu ramane neobservat peste hotare.

Curulea : am mai zis ca de ani de zile nu votez, mai incerc sa influentez opinia publica, dar personal, nu votez, ca ma simt ca si cum mi-as da cu tesla in coae

christianT : Traisca Israelul mare, de la Nil la Eufrat!

Femei Edit

MC : Dragostea cea mai puternica e cea dintre un fumator si tigara lui. Ea arde pentru el, el moare din cauza ei. Asta e dragostea adevarata!

Corolla : Sint obisnuit cu locuitu in baraca, doamna [sotia] din nefericire e nascuta si crescuta la bloc.

Corolla : anacordisa e olteanca ma, nu ardeleanca, cauta altceva in loc de girafe

Adrian Ardelean : [am un prienen] Si cand il enerveaza nefasta-sa (ceea ce se intampla muuuult mai rar decat in cazul meu cu a mea nefasta) se apuca si-si curata pustile tacticos, si nefasta lui il lasa in pace. Ca a vazut ce a patit gâsca sălbatică...

vlad69 : eu femeie de servici fiind la cladirea aia [in realitate a fost concierge, 4 ani, meserie masculina aici in Canada, dar nu strica sa sublinieze supracalificarea]

Rufus the Pooper : stima noastra si mandria, femeile din ROMANIA! (ROMANIA = adica tarancele eterne)

moodoid Cele mai perverse si disperate sint astea maritate. Le-am fumat acum vreo 20 de ani.

Animale Edit

garlic : mie imi plac caprele, merg des sa le mangai.

Mircea Constantinescu : Am doi câini. Sub cinci pungi nu ies din casa.

Agno : Da' robinii aia is niste peseri tare proaste ... unul se lovea de cateva ori pe zi in geamul meu de la baie incercand sa-si ia zborul ... plm, e un learning curve pentru toti da' cand repeti miscarea de 10 ori intr-o ora fara sa inveti nimic atunci esti pasaroi bun de ciulama, in plm ...

Prieteni Edit

Rufus : am un prieten (roman) care si-a luat casa langa Frankfurt si-o plateste in 5 ani - nu stiu cati amarasteni ca noi si-au platit ipotecile din Canada in 5 ani

James : noi maine plecam sa ne incalzim ciolanele un pic la soare la punta cana mi-ar parea rau sa nu fim prezenti, dar imi inchipui ca ceremonia nu se va face in functie de programul meu ... zece zile mai tarziu... : o sa va spun cum am baut o gramada de votci si o multime de beri de sufletul lui Nico. am mancat si lobster tot de sufletul lui

Bubico: Nu, am fost un fraier, am ratat si trenul cu Bitcoin, si ala cu Ethereum, as fi avut cash serios acum... Am 2 prieteni in US care au bagat 200K in servere acum 10-11 luni sa faca mining si scot 30K pe luna.

Inegalabilul Bubico : Acum 2 weekenduri au venit in vizita niste prieteni din Ro, pustiul cred ca 12 ani, a stat lipit de telefon non-stop. Seara era turbat ca ii opreau ai lui telefonul, adica aplicatie de parenting si bloca telefonul intre 11PM si 7AM. Ma teroriza sociopatul cu intrebari si comportament de retard de imi venea sa ii dau telefonul meu sa rupa netul. Cica avea telefon de la 8 ani, jale, sa nu faci greseala sa ii dotezi pe soareci, devin zombalai.

James am io un prieten tacnit care a venit odata cu 18 litri de palinka a zis ca ori la bal, ori la spital, ata ete daca-l prinde il prinde culmea e ca nici macar nu-i mare bautor, voia el sa faca o cumetrie ceva numai cu palinka ceva de gen eniuei important e ca a intrat cu ea, nu l-au prins astia

vlad69 : Am un prieten care-i prieten bun cu Bute.

moodoid : Am un prieten numai fibra si muschi, merge pe bicla de cel putin 30-40 de ani.

Securismul messianic Edit

fenderguitars (2004) :.Ca sa nu mai vorbim de baietii cu ochi albastri care,dupa tunuri grele date in Rom. ,stau aici ca sa toace banetu'...Nu-i misto? Si apoi,dupa alegeri,(fiindca chiar nu conteaza cine iese,vor fi mereu in carti) se vor duce sa-si faca golaverajul la loc....

Culian (2005) : Surprinzator, dar unanim aprobat de asistenta, dl. Grigore Culian, editorul ziarului “New York Ma-gazin”, a criticat anumite trasaturi negative intalnite la cei din comunitatile romanesti, in conferinta “Comunitatile romanesti din afara granitelor Romaniei trebuie sa actioneze pentru a scapa de «cartite»” (cuvant prin care ii desemneaza pe cei care colaboreaza cu puterile politice de la Bucuresti in dauna intereselor Romaniei si a exilului).

moodoid (2018) Bolshevicii din RO platesc, mai nou, tot felul de indivizi cu un salariu de $1000/luna ca sa posteze, sa comenteze, sa creeze atmosfera etc. Nu securisti sau excremente mai evoluate, ci tot felul de neica-nimeni care vor sa faca un ban din asta. Au lege data pentru asta, deci, din punctul lor de vedere e perfect legal sa arunce banii contribuabililor pe tot soiul de dezaxati care mai fac si bani din asta.