FANDOM

Aurelioanele au fost forul suprem unde s-a hotărât cine poate să se stabilească în peșteră și să se alăture grupului de schilozi.

2003 sep 9 - Prima mențiune documentară

by biceps. Aurel țapul logodit nu descoperise încă peștera.

2003 14 decembrie - Stanza -

2004 aprilie 25 - parc Angrignon

ade777, ANYTA, apalim, biceps, caillou, chum, firewall, grugio, mihaimont, sergentul, vlad69, the immigrant = Jarod, Georgeta

La acea vreme, picnicurile arătau ca în picturile medievale, adica ele ședeau moale pe iarba iar ei discutau la masa lungă soarta regatului.

Existau și indivizi care faceau fotografii pe ascuns. Aurel - țapul logodit de la Guvern avea să revoluționeze sistemul. Picnicurile au devenit petreceri câmpenești iar fotografiile au început să se faca brutal, suprinzând cele mai proaste momente ale subiectului; dar fotografiile se făceau pe față.

Ulterior, James Curcă avea să introducă difuzarea pozelor peste tot în Canada, după principiul "cine nu se vrea pozat și difuzat, mă-sa este c...ă".

Până la urmă Lemuru a ținut cont de dreptul la imagine (totdeauna a apărut mai devreme sau mai târziu o cărămidă divină care lovește pe unul sau pe altul în moalele capului) iar fotografiile au fost scoase de pe forum.

2005 septembrie 4 - aniversarea lui Tractoristu

Aurel de la Guvern dă un mic party privat. Debutează astfel Toamna Sifonarilor, care se va încununa cu aureleonul lui Nasti, credulul din Focșani.

James, ZZ, Rufus, Agno, ru, scufita, sergentul, gsx-r, frumashil (clona de clona), vlad, Cafe, shu, admira - se încheagă "gashca de pe cuebecro". Mai pe românește spus, aceștia sunt o ceată de arendași care vor prelua controlul asupra banilor avocaților.

Adminul în sine nu este invitat.

2005 sep 10 - parc Angrignon

2006 31-5 ian - Doru Năstase din Focșani vine în Canada

2006 aprilie 1 parc Angrinon

Aurelion extra-sezon. Parcul nu este deschis publicului pentru picnic sau alte activități.

2006 aug 26 parc Angrignon

Para

2007 ianuarie 12 - Stanza

2007 Iulie 28 - parc Angrignon

parasuco macarena vlad69 aca alexis GRGA PlTlÇ Admira chum Borsec(in trecere) ru Nico_mtl Singur Wittman zinedinZidar ouaretu si ... kikoo